Nasza oferta – obsługa posprzedażowa

Od kilku lat z powodzeniem prowadzimy obsługę posprzedażową nieruchomości. Większość klientów, którzy z naszą pomocą nabyli dom lub apartament na Costa Blanca, była zainteresowana usługą posprzedażową i właśnie dlatego, w sposób naturalny, ten dział IBERBROKER rozrósł się i jest przez nas poważnie traktowany.
Co rozumiemy jako obsługa posprzedażowa.
Większość nabywców z Polski kupujących nieruchomości w Hiszpanii nie mieszka w nich na stałe, chociaż część z nich deklaruje chęć zamieszkania w przyszłości. Nabywają je jako inwestycje, będące jednocześnie „drugim domem” nad pięknym Morzem Śródziemnym, do którego przyjeżdżają co jakiś czas aby wypocząć. W międzyczasie nieruchomość stoi pusta, aby więc być spokojnym o jej stan, potrzebują kogoś zaufanego do opieki nad nią. Dodatkowo, jeśli właściciele chcą czerpać z niej korzyści i wynajmować ją osobom przybywającym turystycznie w ren rejon, niezbędne jest prowadzenie na bieżąco obsługi wynajmu. IBERBROKER oferuje swym klientom wymienione usługi w najwyższej jakości.

Rodzaje usług posprzedażowych:

1/ OPIEKA NAD NIERUCHOMOŚCIĄ Właścicielom korzystających ze swej nieruchomości kilka razy w roku i nie wynajmującym jej, proponujemy usługę OPIEKA, zapewniającej spokój i pewność, że nieruchomość jest w dobrym stanie i gotowa do zamieszkania. Usługa OPIEKA polega na regularnej wizycie w nieruchomości, podczas której wykonywane są następujące czynności:

a/ kontrola stanu nieruchomości z zewnątrz, w szczególności drzwi i okien, pod kątem prób włamania i szkód spowodowanymi zjawiskami atmosferycznymi;
b/ kontrola nieruchomości wewnątrz, kontrola sprawności funkcjonowania sieci elektrycznej, wodnej, kanalizacyjnej oraz na obecność wystąpienia zacieków itp;
c/ wyjęcie korespondencji ze skrzynki pocztowej i poinformowanie o niej właściciela;
d/ przewietrzenie nieruchomości;
e/ kontrola pod kątem insektów i ewentualne podjęcie środków zaradczych;
f/ podstawowa opieka nad roślinami, podlanie kwiatów i drzewek;
g/ w przypadku stwierdzenia małych usterek, które nie wymagają dużych nakładów pracy oraz finansowych – podejmujemy czynności naprawcze. W pozostałych przypadkach informujemy właściciela pocztą elektroniczną, dołączając opis i dokumentację fotograficzną. W przypadku stwierdzenia sytuacji poważnej natychmiast kontaktujemy się z właścicielem telefonicznie.

2/ OBSŁUGA WYNAJMU WAKACYJNEGO jest przeznaczona dla właścicieli apartamentów i domów, które są wynajmowane. Usługa ta polega głównie na utrzymywaniu nieruchomości w czystości oraz na obsłudze przybywających do niej gości. W skład usługi OBSŁUGA WYNAJMU wchodzą czynności wymienione w usłudze OPIEKA oraz dodatkowe, związane z obsługą gości:

a/ sprzątanie, wymiana i pranie pościeli oraz ręczników;
b/
 kontrola sprawności urządzeń AGD oraz RTV;
c/ przygotowanie (i zakup) mydła, papieru toaletowego itp. dla kolejnych gości;
d/ przywitanie gości w nieruchomości, przekazanie im kluczy;
e/ udzielenie informacji o nieruchomości i ew. przyjęcie kaucji;
f/ odebranie kluczy podczas wyjazdu gości;
g/ kontrola stanu nieruchomości pod kątem zwrotu kaucji i jej zwrot.

Oferujemy także usługi dodatkowe, w tym m.in.: organizacja wizyty specjalisty-fachowca (np. elektryka, hydraulika), zakup elementów wyposażenia, przesyłanie korespondencji do właściciela, transport gości z lotniska i na lotnisko, tłumaczenie dokumentów oraz inne. Polecamy także nasze usługi w zakresie wykonywania profesjonalnych fotografii oraz wirtualnych panoram (wycieczek) nieruchomości.

<<< powrót

Jeśli chcesz regularnie otrzymywać najnowsze informacje oraz okazyjne oferty

Zapisz się na newsletter

FreshMail.pl